Avatar billede jespereh Nybegynder
17. april 2007 - 22:13 Der er 1 kommentar

WTS og Vista?

Så er der kommet en lækker æske med Vista Ultimate hjem til mig :) Dog er der for mig et kæmpe problem når jeg skal logge mig ind på et fjernskrivebord :( På windows XP fungerede dette fint, dog har jeg opdaget endnu et irritationsmoment i Vista. Når jeg har konfígureret min forbindelse og vil logge på, afviser clienten forbindelsen fordi brugernavnet er konfigureret som: Domæne\Brugernavn. Dette skal kun være brugernavn. Så hver gang jeg logger på, skal jeg fjerne domænenavnet fra brugernavnsfeltet.

Findes der ikke en nemmere metode?
Avatar billede jespereh Nybegynder
17. april 2007 - 22:16 #1
Glemte lige at tilføje at den server jeg forbinder mig til bruger Windows Server 2003 RC2