Avatar billede janl2000 Nybegynder
17. april 2007 - 20:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows Flip 3D VIRKER IKKE

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får Windows Flip 3D til at virke
Avatar billede word-hajen Nybegynder
17. april 2007 - 22:26 #1
Hvad mener du med "at virke"? Er der et problem eller vil du bare vide, hvordan du gør? Hvis det er det sidste, skal du klikke på Alt+Tab - så længe du holder Alt nede, "flipper" dine vinduer én gang for hver gang, du klikker på Tab.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
17. april 2007 - 22:29 #2
*klapper-lige-mig-selv-på-panden*

Du skriver jo netop i overskriften, at det ikke virker. Har du "pillet" i temaerne, så du f.eks. ikke har Aero theme? Og hvad med dit grafikkort?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
18. april 2007 - 09:25 #4
Argh.. *klapper-lige-mig-selv-på-panden-igen* Alt-Tab er jo den "gamle" version af at skifte vindue. Brug Windows-tasten + tab.
Avatar billede thashiart Nybegynder
19. april 2007 - 15:42 #5
hva vista kører du med, for 3d flip er ikke i home basic, , men ellers win+tab
eller det lille icon ved siden af start starter også 3d flip
Avatar billede janl2000 Nybegynder
20. april 2007 - 14:32 #6
a jeg ved godt hvad jeg skal trykke på men det virker ikke, jeg har købt en y computer inen den danske vista udgave kom, hvor jeg vil f en opgraderingsudgave sendt når den udkom og det fik jeg så med lidt forsinkelse, den hedder vista home premium Mit thema er Windows Vista, det står i hjælpen at et skal være, men er ikke klar over hvordan jeg finder ud af om jeg har Aero,har ike noget Aerotheme.
Avatar billede janl2000 Nybegynder
30. juli 2007 - 19:34 #8
Har fået det til at virke