Avatar billede niko_nielsen Nybegynder
17. april 2007 - 19:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

c fortolker til vista

Er der nogle som kender en god c fortolker til vista 64 bit, ligesom ch, som bare ikke køre vista???
Avatar billede bertelbrander Novice
18. april 2007 - 19:40 #1
En c fortolker er det en kompiler?

Hvad er "ch"? Og hvorfor kan "ch" ikke køre Vista?
Avatar billede niko_nielsen Nybegynder
18. april 2007 - 21:11 #2
En c fortolker er næsten det samme som en kompiler, du behøver bare ikke at kompile før du afprøver programmet... ch -> http://www.softintegration.com/
og kører ikke da programmet kun er til 32bit
Avatar billede krismort Nybegynder
20. april 2007 - 08:34 #3
Kan vista 64 bits ikke emulerer 32bit ? det synes jeg at jeg har hørt noget om tidligerer...
Avatar billede niko_nielsen Nybegynder
20. april 2007 - 16:15 #4
jo, men ikke altid vildt godt og lige i forbindelse med programmering hvor der kan være stor forskel på at køre med 32 og 64 bit. vil jeg godt være sikker, så jeg ikke støder på problemer som jeg ikke kender.
Avatar billede niko_nielsen Nybegynder
23. december 2007 - 16:45 #5
lukker...