Avatar billede mortenjohansen Nybegynder
17. april 2007 - 16:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mapping af drev?

Hej eksperter!

Er der nogle af jer der kan forklare mig, hvordan jeg mapper et drev jeg har krypteret med truecrypt. Jeg fandt en lille guide til hvordan det skulle gøres, men kan ikke faa det til at virke. Saa hvis der er nogen der kender andre maader kunne jeg meget godt tænke at hører om det.

Her er et link til den omtalte "guide":
[link]http://security.ngoinabox.org/Documentation/Misc/TrueCryptFAQ.html[/link]
Spørgsmaalet hedder: "How do I mount a container stored in a remote shared network folder?"

Maskinen drevet skal mappes paa kører med win xp sp. 2
Avatar billede mortenjohansen Nybegynder
17. april 2007 - 16:20 #1
Avatar billede mortenjohansen Nybegynder
20. april 2007 - 16:32 #2
Alternativ fundet.

Lukket!
Avatar billede Jensen DK Novice
19. august 2008 - 07:03 #3
Der er  ikke lukket.http://expfaq.  dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede Jensen DK Novice
19. august 2008 - 07:03 #4