Avatar billede mikkel_hr Nybegynder
17. april 2007 - 13:28 Der er 4 kommentarer

Kan ikke bruge knapperne i IE!

Hej.
Jeg har netop installeret XP på min søsters bærbar PC, med SP2.

Men der er opstået et problem som ikke før har været der. Installationen går helt fint. Men når man så skal på nettet og trykke på bestemte knapper, så som "log på"-knappen til Stofa-internet, så sker der ikke noget. Når man køre musen hen på knappen, kan den godt se at der en en knap, men jeg kan ikke trykke på den.
Jeg ringede så til stofa og han gjorde så at hun var på altid istedet for at skulle logge på.

Da det så lykkedes at komme på, skulle hun på nettorvet.dk og bestille en vare. Men når hun trykker på "tilføj til kurven"-knappen sker der intet, og sådan gør det på alle hjemmesider, hvor man kan trykke på sådanne knapper.

Jeg har overvejet at prøve at installere adobe shockwave og flash, men kan jo ikke trykke på download-knapperne, så kan derfor ikke hente dem! Arrrrrgh...hvad pokker gør man? :)

Det fungere på de andre PC'ere vi har herhjemme.

Hvad er der gået galt??

På forhånd tak
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2007 - 13:40 #1
Kunne det mon være Java du mangler?
http://www.java.com/en/download/manual.jsp
Avatar billede mikkel_hr Nybegynder
17. april 2007 - 13:53 #2
Hejsa, vejmand og tak for linket.
Du kan vel ikke også finde links til flash og shockwave?:)
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2007 - 14:06 #3
http://www.adobe.com/dk/downloads/
Download-knapper midt i billedet...
Avatar billede vejmand Juniormester
17. april 2007 - 14:08 #4