Avatar billede simon2000 Nybegynder
31. maj 2001 - 00:40 Der er 9 kommentarer

Kender i dette grafikort!

Kender i dette grafikort? Hvis ja er det godt hvis nej hvorfor er det ikke godt!!

http://www.shg.dk/htmlfiles/infopopup.asp?nr=340191
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2001 - 00:45 #1
Det ser da meget godt ud, jeg har selv et noget lignende, det kostede kun749 med tv/out.

Mit hedder Chaintech Geforce 2MX og kører fint under win2k.
Avatar billede harry Nybegynder
31. maj 2001 - 01:24 #2
Ja det er godt til spil men hvis det billed kvaligtet du går efter er Matrox nr 1.
Avatar billede steel-shark Nybegynder
31. maj 2001 - 09:52 #3
jeg tviler på at det er geforce2 MX
da det har køler
et Geforce2 MX kort udmærker sig ved ikke at have køler det skulle da lige være for at overklokke!!
et geforce er udmærket til spil
Avatar billede retaxes Nybegynder
31. maj 2001 - 10:00 #4
steel-shark> Nu taler du mod bedrevidende, mit billige kort Chaintech har så sandelig blæser monteret, det var også nget der slog mig.
Det er aldeles udmærket til spil, hvorfor betale mere for et mærkevare.
Avatar billede palomino Nybegynder
31. maj 2001 - 10:00 #5
steel-shark >> De nyere modeller geforce 2 MX-200 og MX-400, har allesammen kølere. Det skyldes at core frekvensen er øget fra 175 til 200Mhz.

simon2000 >> STOP STOP STANDS!!! På flere forskellige hardware review sites råder de til at folk køber den originale geforce 2 MX, før den forsvinder fra butikkerne. Du får ikke noget ud af den øgede core-frekvens, andet en blæser ekstra i systemet.
Avatar billede cny Nybegynder
31. maj 2001 - 14:16 #6
Hvis du ikke kan få det originale Geforce 2MX kort så køb et Geforce 2 MX400 kort (aldrig et Geforce 2 MX200 kort).
Prolink har nogle billige modeller, se evt. på www.edbpriser.dk hvor  Prolink PixelView GeForce2 MX400 (32MB SDRAM) koster kr. 840 samt m/TV-out koster kr. 930.
Se denne sammenligning af original Geforce 2MX, MX200 og MX400 (dog desværre på \"udenlandsk\", re: engelsk).
http://www.tomshardware.com/graphic/01q2/010502/mx400-07.html#conclusion
Avatar billede knygaard Nybegynder
31. maj 2001 - 15:03 #7
Udemærket Grafikchip med meget RAM! Prismæssigt rigtig godt KORT!
Avatar billede mrslayer Nybegynder
31. maj 2001 - 15:12 #8
DEt er da et skod kort du har kigget på der.

Det er KUN et MX200 kort, overhovedet ikke pengene værd.

Se om du kan finde et Leadtek GeForce2 MX SH Pro 5ns. Det er udstyret med 5ns sekunder ram.
Jeg har haft det til test, det bedste GF2MX kort jeg har set. Og så får du også en god 2D del med Leadtek.

Hygge & Hash
Avatar billede steel-shark Nybegynder
01. juni 2001 - 07:48 #9
<retaxes> kortet kan fås for ca.1000kr synes du det er dyrt???
jeg mener ikke det er dyrt tænk bare på et asus der koster pga. navnet!!!
<palomino> jag skal ikke kunne sige om de nye geforce har blæser mit har ikke og det er et Geforce2 MX
foresten lamer din pc???