Avatar billede mkjaer Nybegynder
16. april 2007 - 16:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

VB til markering af felter og paste til outlook

Hejsa,

Jeg vil så gerne have en knap, som starter et script, der gør følgende:

1) markerer et område i excel (f.eks. A2:d9)
2) kopiere dem og paster dem over i en ny mail (i f.eks. outlook).
3) lade mailen stå åben til manuel indtastning af emne og modtagere.

Kan vi det?

hilsen
Martin Kjær
Avatar billede mkjaer Nybegynder
16. april 2007 - 16:25 #1
Knappen skal placeres i det excel, som der skal markeres fra :-)
Avatar billede splokit Nybegynder
17. april 2007 - 09:26 #2
Avatar billede kedde65 Praktikant
24. april 2007 - 22:10 #3
Hej

Hvis du bruger Word som email editor i Outlook, så kan følgende bruges.

http://www.officekonsulenterne.dk/excel/KopierRangeTilOutlook.xls

/Christian
ck@officekonsulenterne.dk
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Vi har et stort udvalg af Excel kurser. Find lige det kursus der passer dig lige her.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester