Avatar billede dixondk Nybegynder
16. april 2007 - 14:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dreamweaver 8 - fejl

Hej eksperter..

mit dreamweaver er pludselig begyndt at opføre sig mærkeligt. når jeg åbner programmet får jeg meddelsen:

"While executing onLoad in Design Notes_onOpen.htm, a Javascript error occured"

når jeg har trykket ok et par gange, og derefter åbner en fil, får jeg samme meddelelse et par gange, og derefter følgende besked:

"The following translators were not loaded due to errors: ASP.htm: has configuration onformation that is invalid.
PHP_MySQL.htm: has configuration onformation that is invalid.

er der nogen der kan hjælpe mig...??

Jeg har prøvet at reparere installationen, uden held... næste skridt er måske geninstallatiin, med mindre der er nogen derude der kan hjælpe mig...?!?!
Avatar billede t-hviid Nybegynder
16. april 2007 - 15:21 #1
Det er din cache fil der laver rav i den højst sandsynlig. Prøv at tjekke dette link hvor du kan se hvor din cache fil er placerethttp://www.interaktonline.com/Support/Knowledgebase/Technote/Details/185/15/When+working+with+various+server+behaviors+I+get+random+JavaScript+errors..html. Jeg sidder selv på en mac så jeg kan ikke guide dig hvor den ligger. Find fil og slet den. Lav evt en backup af den.
Avatar billede dixondk Nybegynder
16. april 2007 - 15:32 #2
ja, jeg prøvede at slette filen, men så vill DW slet ikke starte-...!!?? selvom jeg lavede en backup af filen, og kopierede den tilbage, virkede DW ikke... nu har jeg slettet alt DW på min computer, og geninstalleret.. nu virker det igen... men tak for hjælpen
Avatar billede t-hviid Nybegynder
16. april 2007 - 15:35 #3
:-( Det var ærgeligt!
Avatar billede t-hviid Nybegynder
16. april 2007 - 15:35 #4
Men da godt det virker igen!
Avatar billede dixondk Nybegynder
30. maj 2007 - 15:11 #5
lukker spørgsmål