Avatar billede hco Nybegynder
16. april 2007 - 12:56 Der er 5 kommentarer

Fotograf til produktfoto søges!

Hej,

Jeg bor i Birkerød, og står og skal bruge en person som er fix med et kamera, og som kunne tænke sig at tage produktbilleder.

Vi har udstyret (kamera, softbox etc), så det skal bare være en person som kan lide at fotografere og som har forstand på det.
Avatar billede hco Nybegynder
16. april 2007 - 13:00 #1
Og der er selvfølgelig tale om betaling ;-)
Avatar billede bufferzone Praktikant
16. april 2007 - 13:04 #2
Jeg viol anbefale fotograf Camilla Hey (www.camillahey.dk) der er rigtig god til netop den slags fotografering
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
16. april 2007 - 19:17 #3
Lyder interessant.

Jeg vil meget gerne høre lidt nærmere.
opgavernes omfang / fast eller freelance osv.

Jeg er uddannet reklamefotograf og har fortrinsvis arbejdet med produkt og reklame fotografi.

http://www.jart.dk/jgom/jmp/index.html
Avatar billede kamsiv Nybegynder
03. maj 2007 - 17:43 #4
Hej HCO

hvis du stadig er på udkig efter produktfotograf, så skal du være velkommen til at kontakte mig.
Jeg vil generelt foretrække at bruge eget udstyr - men det kommer selvfølgelig an på, hvad du har:-)
tag et kig på min/vores hjemmeside. Der er dog ikke så mange produktfotos lagt op, men der kommer meget snart flere.
Send en mail, hvis du er interesseret, så fortæller jeg gerne mere - også om priser!

mvh Kamilla
www.foto.haj.dk
Avatar billede computerlab Nybegynder
26. september 2008 - 16:19 #5
Hvis du kan bruge en freelancer, må du endelig kontakte mig.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design

www.ComputerLab.dk