Avatar billede benito Nybegynder
30. maj 2001 - 23:20 Der er 5 kommentarer

Afinstallation af win. mediaplayer 7

Har et problem som munder ud i at Creative Playcenter 2.5 ikke vil spille audio-cd\'er. Det vil Mediaplayer7 godt. Hvordan fjerner jeg evt. mediaplayer el. hvordan ændrer jeg det så det er playcenter der spiller audio-cd.
Bruger WinME og SB Live 1024 lydkort på en Duron 750 maskine med 256 mb ram
På forhånd tak.
Avatar billede razersedge Nybegynder
30. maj 2001 - 23:26 #1
har selv win2000 men mener det er:

Gå til en mappe og vælg \"vis\" og derefter \"mappeinstillinger\" og \"fil-typer\" og find audio-cd

det skulle gøre det..
Avatar billede benito Nybegynder
30. maj 2001 - 23:48 #2
Har prøvet - men uden virkning
Avatar billede razersedge Nybegynder
31. maj 2001 - 00:15 #3
kan du så ikke indstille et sted at playcenter skal være primary afspiller af den type (audio-cd) eller i WMP sætte at den ikke skal være primary ??
Avatar billede thomasreby Nybegynder
31. maj 2001 - 15:59 #4
Proev at gaa ind i kontrolpanelet og aabn Disc Detector(Creative software) og aendre indstillingerne der.
Husk ogsaa at soerge for at at du har configureret det rigtige drev i settings i PC 2.5
Avatar billede benito Nybegynder
01. juni 2001 - 02:28 #5
Har prøvet - virker ikke. Får en besked om at ctplay2 har medført en fejl i CTPLAY2.EXE og lukkes. Derefter en meddelelse om at ctplay2 har medført en fejl i MFC42.DLL ???

Forresten så kan jeg godt \"rippe\" fra cd til mp3 i Playcenter2, og derefter afspille/høre mp3-filen. Men kan STADIG ikke afspille fra cd og samtidig høre cd-audiofilen. Underligt !