Avatar billede fjollefisk Nybegynder
15. april 2007 - 22:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ftp:kan ikke få forbindelse til server

når jeg prøver og komme ind på min egen FTP for og se om den virker... får jeg bare afvide der ingen forbindelse er til den..

er helt ny her.. så det er sikkert bare en dum fejl.. men kan sku ikke finde ud af det... øvert!
Avatar billede madeindk Nybegynder
15. april 2007 - 22:50 #1
Hvad hedder din router? For du skal jo finde ud af hvordan man åbner en port i den :)
Avatar billede madeindk Nybegynder
15. april 2007 - 22:50 #2
Så en guide ville nok være ret fornuftig at finde frem på CyberCitys hjemmeside.
Avatar billede fjollefisk Nybegynder
15. april 2007 - 22:52 #3
Zyxel

og er nok den model der hedder 2602r-61
Avatar billede fjollefisk Nybegynder
16. april 2007 - 00:21 #4
ok.. når jeg følger det på CyberCitys hjemmeside kan jeg slet ikke komme på nettet!
Avatar billede fjollefisk Nybegynder
17. april 2007 - 09:31 #5
nu har jeg prøvet og følge CyberCitys.. men der kommer stadig det samme frem... altså "der kan ikke oprettes forbindelse til serveren"
Avatar billede kenp Novice
17. april 2007 - 20:57 #6
Avatar billede fjollefisk Nybegynder
17. april 2007 - 23:24 #7
ok.. så fik jeg prøvet det.... men det virkede desværre heller ikke
Avatar billede kenp Novice
18. april 2007 - 11:11 #8
Og du ahr forwardet ´port 21 eller hvad du har sat din ftp til at køre på?