Avatar billede nick Nybegynder
15. april 2007 - 22:26 Der er 4 kommentarer

Exchange server 2003 skal hente mails fra POP3 konti ?

Hej Folkens

Nogen der kender et sted hvor jeg kan finde en guide til opsætning af Exhange server 2003 så den henter mails til brugerne fra deres eksisterende POP3 konti ? Jeg har nemlig ikke mulighed for at ændre deres MX record.

På forhånd tak
Avatar billede anderseiler Nybegynder
15. april 2007 - 22:28 #1
Kan du ikke bare forwarde dem fra din pop3 konti?

(kender ikke så meget til det, så det var bare en spontan idé :)
Avatar billede screem_brille Novice
15. april 2007 - 22:33 #2
det kan du ikke opsætte exchange til, der skal du benytte en POP3 retriver, f.eks GFI mail essentials (mener jeg det der der kan), det er kun SBS versionerne der har POP3 retriever indbygget.
Avatar billede nick Nybegynder
15. april 2007 - 22:47 #3
Ok, glemte måske at skrive at det er en SBS 2003 og den medfølgende Exchange server jeg skal have op at køre
Avatar billede screem_brille Novice
15. april 2007 - 22:55 #4
kontrolpanel, administration, server management, advanced management, POP3 connector manager, resten er lige ud af landevejen.