Avatar billede hattrik Nybegynder
14. april 2007 - 14:34 Der er 4 kommentarer

Godt eller dårligt TV?

Hej. Nogen der kan fortælle mig om dette er et godt tv. Både i forhold til kontrast, opløsning osv?

Specifikationer smider jeg lige ind her...
23"
16:9 billedformat
Opløsning 1366 x 768
Responstid 8 ms
Lysstyrke 450 cd/m2
Dynamisk kontrast 4000:1
Betragtningsvinkel 160°/160°
Lyd Udgangseffekt 2 x 3 W
SRS TruSurround

Derudover har det 1000 siders tekst tv hukommelse, 2 scart stik osv..

Resten af specifikationerne kan ses her:
http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le40r86wd.asp?page=Specifications

Kan nogen fortælle mig om det er godt eller dårligt?
Avatar billede AnyFellow Mester
14. april 2007 - 15:47 #1
Generelt fortæller specifikationer ikke særlig meget om kvalitet.

Mange af oplysningerne giver ikke indikation af hvordan billedet ser ud, hvilket må siges at være det vigtigste.

Mit bedste råd er at finde en butik hvor du kan se billedet, og så afgøre om du synes det er et godt tv.
Avatar billede AnyFellow Mester
14. april 2007 - 15:51 #2
Psst... husk at du ikke må oprette et spørgsmål mere end én gang.
14. april 2007 - 22:40 #3
... evt. tips herfra -> http://www.flatpanels.dk/
Avatar billede emilfs Nybegynder
20. april 2007 - 14:21 #4
Som kfisker siger kan man ikke altid se det på specifikationerne, men det lyder nu ok.
Det kan da en del.