Avatar billede nordclc Nybegynder
14. april 2007 - 11:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

HTTP GET hos www.one.com

Hej Eksperter

Jeg har et domæne hos www.one.com hvorpå jeg forsøger at lave en HTTP GET til dette API modul http://www.cpsms.dk/sms/doc.html

Bemærk: Jeg har uden held forsøgt med nedenstående, så det skal være andre forslag end disse:

var xmlhttp = new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP")
Set HttpReq = Server.CreateObject("MSXML2.XMLHTTP")
Set HttpObj = Server.CreateObject("AspHTTP.Conn")

Jeg har forsøgt med ons.com's support, men de kan ikke hjælpe, så jeg håber at I kan hjælpe.

Mvh
Nordclc
Avatar billede madeindk Nybegynder
14. april 2007 - 13:23 #1
Jeg tror næppe du kan lave Microsoft XML Request på deres lorte ASP SUN servere :-) De kører jo ikke original Windows, det er jo ASP på en Linux servere så det dur ikke.
Avatar billede vaisgaard Nybegynder
15. april 2007 - 14:36 #2
Hej,

Jeps det er rigtigt, one.com har ikke en eneste komponent kørende på deres servere. Det får du aldrig til at virke.

Jeg kan anbefale Azero til ovenstående brug.
Avatar billede cyberkox Nybegynder
21. august 2007 - 17:31 #3
Hej nordclc

Har du fået løst dit problem?
Avatar billede nordclc Nybegynder
22. august 2007 - 09:01 #4
Jep, jeg skiftede webhotel. Beklager jeg ikke har fået lukket ;o)
Avatar billede cyberkox Nybegynder
22. august 2007 - 12:38 #5
Hehe, det er bare i orden. Ville ikk til at skrive et længere løsningsforslag, hvis du nu - som du har - havde fået det fikset ;-)
Avatar billede nordclc Nybegynder
22. august 2007 - 13:00 #6
Du skal ihvertfald have tak for tilbuddet ;o)
Avatar billede phliplip Nybegynder
22. august 2007 - 13:13 #7
LoL.. kunne ikke lige lade være med at lege med deres API efter jeg så denne tråd :)

https://www.cpsms.dk/sms/?username=test&password=test&message=hej_champ&recipient=12345678

Der er åbenbart en test:test konto :) Ellers får jeg invalid username/password.. Men der er ingen prepaid SMS'er