Avatar billede lundjepsen Praktikant
14. april 2007 - 00:44 Der er 3 kommentarer

Freelance clarion programør / hjælp

Hvordan kommer man bedst igang med at programmere i clarion ?
Er der en der vil hjælpe med at lave et lille program ?

mvh LundJepsen
Avatar billede nikodemus Nybegynder
15. april 2007 - 18:51 #1
Man kommer i gang med at programmere i Clarion ved at starte med "et lille program" :-) og så arbejde sig frem mod noget større.

Fortæl hvad du har brug for, så kan jeg måske bidrage med et par tips.

Mvh Niels.
Avatar billede clarion Nybegynder
09. oktober 2007 - 17:07 #2
Ja, prøv at komme med et par hint om hvad du vil lave.

Klassikeren er jo en adressebog, med relation til byer via postnummer ect.

Brug wizards i starten og find den måde du helst vil bruge Clarion på hen af vejen.

Mvh
Jnsoft.dk
Avatar billede lundjepsen Praktikant
09. oktober 2007 - 19:20 #3
Programmet skal bygges op omkring et kundekatotek.
Hver kunde har nogle enheder der skal laves opgørelse på.
Opgørelserne udfærdiges udfra tæller som opsamles via en txt opsamling via COM-porten.

Yderlig uddybning kan ske på mail: lun@it.dk