Avatar billede danielstein Nybegynder
13. april 2007 - 16:18 Der er 2 kommentarer

Problemer med Zepto Wpro 300mbit og Windows Vista.

Jeg har for kort tid siden købt en Zepto Znote 6214W samt Windows Vista Home Premium. Ummidelbart fungerer al hardware med det nye operativsystem, det eneste problem jeg har er mit trådløse netværkskort. Computeren kan ganske enkelt ikke finde den trådløse netværksadapter. Når jeg søger efter kortet manuelt får jeg ikke noget resultat.
Jeg har været inde på Zepto's hjemmeside for at downloade den nyeste driver til netværkskortet (ftp://ftp.zepto.dk/WirelessLanCards/Zepto_Wpro_BGN_-_300mbit/), men nogle få .sys filer hjælper ikke på mit problem, når jeg ikke ved hvordan jeg skal anvende dem.
Det er et stort problem for mig da jeg bruger min bærbare herhjemme såvel som på mit gymnasium.

Hvis det kan være til nogen hjælp har jeg lavet en komplet liste over min opsætning:
- 14.1" Wxga 1280x800 Crystal Clear
- nVidia® Geforce Go 7600 512MB
- 6 Cell batteri
- 2.00 GHz Core™2 Duo T7200
- 2048MB (2x1024) DDR2 800/PC6400 SODIMM
- 100GB 7200omdr SATA Harddisk Hitachi®
- Zepto Wpro 300Mbit BGN
- Microsoft® Windows® Vista Home Premium 32bit
- DVD-RW DL Brænder Slot-IN

På forhånd tak,
Daniel.
Avatar billede bursch Nybegynder
20. juni 2007 - 16:34 #1
Det er fordi at dette kort er ikke understøttet af deres maskiner, du kan "tvinge" en driver ind på maskinen.

Et godt eks. på Zepto 6615 skal den også tvinges ind og hvis du bruger knappen der sidder i bundcoveret sker der intet andet end lyset går ud. Kortet bliver ikke deaktiveret..
Avatar billede bursch Nybegynder
03. juli 2007 - 10:48 #2
Skal du have hjælp til at tvinge driveren ind?