Avatar billede eyesonly Nybegynder
13. april 2007 - 10:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Add Hardware - listen er tom

Jeg har brug for at installere Microsoft Loopback Network Adapter, men jeg følgende problem:

Jeg åbner Control Panel og går ind under "Add Hardware" -> "Install the hardware that I manually select from a list" -> "Network adapters". Her burde der komme en liste med standard network adapters, men jeg får bare en tom liste (den siger ikke engang at der ikke blev fundet nogle adapters). Det gælder for alle kategorier, ikke kun Network adapters.

Er der nogle der har haft et lignende problem og som har et forslag til hvordan det kan løses?

MVH
Eyes
Avatar billede venturer Nybegynder
14. april 2007 - 16:26 #1
Du kan heller ikke vælge "Microsoft" fra listen over producenter?

Evt. prøv at åbne enhedshåndteringen. Højreklik øverst og vælg her "Add Legacy hardware" (kan ikke lige regne ud hvad den hedder på dansk). Her skulle det (så vidt jeg husker) være muligt at vælge loopback adapter.
Avatar billede eyesonly Nybegynder
15. april 2007 - 21:13 #2
Det er den samme guide jeg kommer ind i ad den vej og dermed samme problem.

Jeg kan ikke Microsoft på listen over producenter for det er netop den liste jeg ike får :-(

Min kammerat har samme version af Vista som jeg har og han får en liste over producenter og dermed også over de drivere de har lavet. Min  installation opfører sig bare anderledes.
Avatar billede eyesonly Nybegynder
21. maj 2007 - 15:12 #3
Jeg har stadig ikke fået det løst, men fandt en anden løsning på min umiddelbare opgave.

Spørgsmålet lukket for nu :-(