Avatar billede dyhrberg8000 Nybegynder
13. april 2007 - 09:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ikonerne på skrivebordet er altid markerede - hvorfor?

Hej Eksperter

Jeg har det problem at mine ikoner på skrivebordet altid ser ud til at de er markerede som når man har foretaget et enkeltklik på disse. Altså forstået således at teksten under ikonet får en blå baggrund.

Jeg har forsøgt at højreklikke på skrivebordet, vælge "egenskaber", "udseende", "avanceret" og og her vælge "skrivebord".

Her kan jeg så vælge hvilken baggrundsfarve teksten skal have når der ikke er klikket på ikonet.
Men jeg kan ikke vælge "gennemsigtig" så ikonet ser altid ud til at være markeret - jeg kan blot skifte farve.

Hvad gør jeg?

Mads...
Avatar billede screem_brille Novice
13. april 2007 - 09:36 #1
Avatar billede cyberspace Nybegynder
13. april 2007 - 09:48 #2
måske noget brugbart her http://www.eksperten.dk/spm/772937
Avatar billede dyhrberg8000 Nybegynder
13. april 2007 - 10:10 #3
Super..

Det var sgu ligetil og let at forstå...

Tak!
Avatar billede screem_brille Novice
13. april 2007 - 10:13 #4
det var så lidt ;)