Avatar billede dyhrberg8000 Nybegynder
13. april 2007 - 09:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorledes fjernes "favoritcenter" Internet Explorer 7.0.?

Hej Eksperter

Jeg er netop begyndt at anvende IE 7.0. og synes efterhånden jeg har fået det sat op så det passer til mig.

Dog er der i kommandoværktøjslinien et ikon ved navn "Favoritcenter" (markeret med en gul stjerne).
Ved et klik på dette kan der fremkaldes en oversigt over besøgte websteder - hvilket ikke altid er lige heldigt :-)

Kan jeg ikke fjerne dette "favotircenter-ikon" fra denne kommandoværktøjslinien?

Mads...
Avatar billede nva Praktikant
13. april 2007 - 10:05 #1
Favoritter er jo nogen du selv har valgt at gemme. Det du mener er vel oversigten over de sider du har besøgt? Jeg ved ikke lige hvordan det er i IE7 men nok noget i stil med IE6. Vælg Funktioner og sæt oversigt til at blive gemt i 0 dage - under avanceret kan du vælge at temporære internetfiler skal slettes når browseren lukkes.
Avatar billede nva Praktikant
13. april 2007 - 10:11 #2
Men ellers mener jeg du selv kan vælge hvilke ikoner du vil have synlige. Sikkert noget med at højreklikke og tilpasse, hvis jeg ikke tager meget fejl ;)
Avatar billede nva Praktikant
20. april 2007 - 10:08 #3
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis mit input ikke kunne bruges.
Avatar billede dyhrberg8000 Nybegynder
27. april 2007 - 13:09 #4
Super - tak for svar :-)