Avatar billede nicolaic Nybegynder
30. maj 2001 - 21:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Dropdown-menu i frames?

Er det virkelig ikke muligt at have en dropdownmenu (jeg tænker på sådan en som Tv2 eller DR) i en lille frame øverst på siden - og så få den til at rulle \"udover\" framen? Jeg har prøvet med forskllige javascripts men de blive alle skjult omme bag den næste frame, når menuerne rulles ned.
Avatar billede Slettet bruger
30. maj 2001 - 21:12 #1
du kan ikke kigge på dr/tv2s kode?

Måske har de et layer udenpå deres frameset, som dropdown menuerne kører i...

men hvad ved jeg? :o)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
30. maj 2001 - 21:16 #2
hvilken browser har du?
jeg har haft samme problem, det viste sig at være fordi min browser var for gammel!
prøv at hente iexplorer 5.5 vis du ikke har den.
Avatar billede nicolaic Nybegynder
30. maj 2001 - 21:20 #3
Jeg har 5.5 og i øvrigt skulle det jo gerne fungere i andre browsere end den hvis alle mine brugere skal kunne se menuen på min side.
Avatar billede engrob Nybegynder
30. maj 2001 - 22:13 #4
Jeg har hørt noget med at det på en eller anden måde skulle virker i ie 5.5, eller også var det med iframe?!!?

Men du vil gerne have det til at virke i andre browsere. Så er der ikke andet at gøre end at bruge et script der er beregnet til det
http://bratta.com/dhtml/scripts.asp?url=scripts/scripts.asp?id=33&ac=0&order=created
Avatar billede blackbird Nybegynder
01. juni 2001 - 20:35 #5
Prøv siden www.javafiles.com
Avatar billede blackbird Nybegynder
01. juni 2001 - 20:35 #6