Avatar billede spike. Nybegynder
30. maj 2001 - 20:57 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Script: Man kan kun trykke på en knap hvis man har trykket på en anden =)

jeg skal bruge det at man kun kan trykke på knappen \"Download\" når man har trykket på knappen \"Test\" før bliver knappen ikke aktiveret =)
bare sæt begge sider til at linke til http://www.test.dk
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2001 - 21:07 #1
Prøv den her.

<FORM METHOD=\"POST\" ACTION=\"side.php\" NAME=\"frmOrder\">
<INPUT TYPE=\"button\" NAME=\"Accept\" VALUE=\"Klik Her\" ONCLICK=\"this.blur(); document.frmOrder.ok.disabled=false;\">
<INPUT NAME=\"ok\" TYPE=\"submit\" VALUE=\" - SEND - \" CLASS=\"tablecell\" DISABLED>
</FORM>
Avatar billede webmasterdk Praktikant
30. maj 2001 - 21:11 #2
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
30. maj 2001 - 21:15 #3
www.web-sale.dk nikolajdu *G*
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2001 - 21:17 #4
sir_xxx???? Fatter minus??? *ggg*
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
30. maj 2001 - 21:17 #5
Er det ikke noget du har hevet ud fra web-sale.dk -->?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
30. maj 2001 - 21:31 #6
Den her virker fint.

<html>
<head>
    <title></title>
</head>

<body>
<FORM METHOD=\"POST\" ACTION=\"http://www.test.dk\" NAME=\"frmOrder\">
<INPUT TYPE=\"button\" NAME=\"Accept\" VALUE=\"Klik Her\" onClick=\"this.blur(); document.frmOrder.ok.disabled=false;window.open(\'http://www.test.dk\',\'nytWindue\',\'width=640,height=480\');return true\">
<INPUT NAME=\"ok\" TYPE=\"submit\" VALUE=\" - SEND - \" CLASS=\"tablecell\" DISABLED>
</FORM>

</body>
</html>
Avatar billede astalavista Nybegynder
31. maj 2001 - 02:11 #7
<html>
<head>
<SCRIPT>
clicked=false;

function Click() {
if (!clicked) {
alert(\"Du skal klikke på link 1 først!\");
}
else {
location.href=\"http://www.test.dk\";
}
</SCRIPT>
</head>
<body>
<center>
Du skal klikke på link 1 før du kan klikke på link 2<br>
<a href=\"http://www.coolcity.f2s.com\" target=_blank onClick=\"clicked=true\">Coolcity</a>
<a href=\"java script:Click()\">test</a>
</body>
</html>

Her er en anden mulighed...

/A
Avatar billede spike. Nybegynder
31. maj 2001 - 12:48 #8
nikolajdu, kan du ikke sætte knappen \"Send\" til at linke til test.dk/test.zip?
Avatar billede spike. Nybegynder
31. maj 2001 - 16:13 #9
eller en af jer andre
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
31. maj 2001 - 16:36 #10
<input type=\"submit\" action=\"test.zip\".....
Avatar billede spike. Nybegynder
31. maj 2001 - 20:19 #11
sir xxx kan du ikkke lige indsætte det får mig i nikolajdus kode? jeg kan ikke få det til at funke =(
Avatar billede sir_xxx Nybegynder
31. maj 2001 - 22:05 #12
<html>
<head>
    <title></title>
</head>

<body>
<FORM METHOD=\"POST\" ACTION=\"http://www.test.dk\" NAME=\"frmOrder\">
<INPUT TYPE=\"button\" NAME=\"Accept\" VALUE=\"Klik Her\" action=\"side.php\" onClick=\"this.blur(); document.frmOrder.ok.disabled=false;window.open(\'http://www.test.dk\',\'nytWindue\',\'width=640,height=480\');return true\">
<INPUT NAME=\"ok\" TYPE=\"submit\" VALUE=\" - SEND - \" CLASS=\"tablecell\" DISABLED>
</FORM>

</body>
</html>
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. juni 2001 - 06:41 #13
sir_xxx - Jeg har ikke hivet det fra web-sale.dk? Var i øvrigt inde og kigge, men an slet ikke se hvor det skulle være henne af? Anyway kom idéen fra et andet indlæg på eksperten.dk vi havde i sidste uge oder so. :-)

Spike - Du har sendt mig en mail, men jeg kan ikke hjælpe dig nu og jeg tager på en uges ferie i morgen så..., du bliver nødt til at spørge til anden side :-)