Avatar billede emilt Nybegynder
12. april 2007 - 14:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Valg af trådløs router

Hej herinde,

trænger til hjælp til at købe wireless router, jeg synes det er et gedemarkede uden lige for ukyndige som mig, priserne varierer helt vildt. Jeg gider ikke have linksys mere, det går ud hele tiden. Vi har 10/10mbit/s-forbindelse. Jeg vil bare gerne have noget der er stabilt (linksys'en skal genstartes en gang om dagen!) og er til at gå til, hvad skal jeg gå efter?

Tusind tak.

/emil
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
12. april 2007 - 16:29 #1
Har personligt en Linksys, og den kører uden problemer :) men har dog også haft en Belkin router og ja den virkede faktisk også kanon til billige penge :)

Men der er også D-link :) som feks den her :
http://shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=2042151&lokation=

Håber du finder en du gerne vil have..
Avatar billede emilt Nybegynder
13. april 2007 - 09:11 #2
tak for det!