Avatar billede weez Nybegynder
12. april 2007 - 14:42 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Billigste måde at koble sig på nettet hjemmefra

Ok her er et lidt åbent spørgsmål.

Jeg søger efter den billigste løsning til at koble min bærbar på nettet, når jeg f.eks. sidder i toget eller ude i naturen whatever.

Det jeg er mest interesseret i er pris/mb/gb osv.

Jeg er ikke interesseret i at medbringe en kæmpe boks som jeg ved man kan - de dækker desuden også kun storbyerne.
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2007 - 14:48 #1
med en mobil og så GPRS, det vil amnge steder være den eneste løsning, men det er DYRT! ca 10kr pr MB, og det løber meget hurtigt op.

Hastigheden er såvidt jeg husker op til 384Kb i et Edge netværk (udvidet GPRS), en 3 telefon med data er også en mulighed, men dækker ikke ligeså godt som GPRS.
Avatar billede stinejh1980 Nybegynder
12. april 2007 - 15:16 #2
Du kan vælge Vodafonkort gennem TDC: http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/mobilitet/faq.php?id=10895

Eller data kort gennem 3: http://www.3.dk/templates/Sporg3_06.aspx?id=23119

Ved begge er det når du har forbindelse til et 3G net er det hurtig hastighed, ellers er det alm GPRS.

Ved Vodafone kan du også bruge hotspots, som er på steder som McD, lufthavne, nogle caféer m.m.
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2007 - 15:19 #3
og et svar herfra
Avatar billede weez Nybegynder
12. april 2007 - 19:08 #4
Jeg fik ikke særligt meget ud af dit svar screem derfor fordelingen.
Avatar billede pehory Nybegynder
12. april 2007 - 19:31 #5