Avatar billede amx_dk Nybegynder
12. april 2007 - 10:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Arbejdsgruppe i XP. hvor er den sidste pc?

Jeg har 3 pc'er sat på samme arbejdsgruppe. Det har virket fint, men nu er den ene pc ikke længere at finde i arbejdsgruppen. Nogen der ved hvad der kan være galt eller hvordan man får den til at blive synlig igen når man kigger på arbejdsgruppen?
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2007 - 10:53 #1
der er ikke blevet installeret en firewall på den maskine der ikke kan ses ?
Avatar billede nva Praktikant
12. april 2007 - 10:53 #2
Har du ændret på noget bevidst? Ændring af ip-adresser, nyt operativsystem osv.?
Avatar billede amx_dk Nybegynder
12. april 2007 - 10:57 #3
hej nej jeg har ikke ændret på noget bevist. Det kan være der har været en windows update, uden jeg har lagt mærke til det.
Avatar billede amx_dk Nybegynder
12. april 2007 - 11:11 #4
jeg har fundet problemet. det var et eller andet i bullguard der lavede problemer.
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2007 - 11:27 #5
så var det jo din firewall, du bedes derfro oprette et nyt spørgsmål, hvor du skriver point til screem_brille i samme kategori som denne, og i spørgsmålet skriver du: http://www.eksperten.dk/spm/772886
Avatar billede amx_dk Nybegynder
12. april 2007 - 11:40 #6
faktisk virker det stadigt ikke. Men pc'en kan komme ind på fælles drevet men ikke se arbejdsgruppen.  Der er ikke installeret ny firewall men af en eller anden grund blokket den kernel something.