Avatar billede manse999 Nybegynder
12. april 2007 - 09:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Pauseskærm skal ikke slå til når.

Hej x-perter.

Jeg sidder i IT afdelingen på work.
Vores maskiner har vi låst således at der er fast baggrund og pauseskærmen slår automatisk til efter 10 minutter. Dette kan brugeren ikke lave om på.
Mit "problem" er, hvis en bruger viser en powerpoint præsentation eller ser en DVD på den bærbare, slår pauseskærmen til hvis ikke musen røres i 10 minutter.
Mit spm er: Findes der et tool der gør, at når skærmen er i full screen mode (powerpoint eller mediaplayer) slår pauseskærmen ikke til? Det kunne også være et eller andet der kunne skrives i regedit?
Bare hjælp please !
På forhånd tak !
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2007 - 09:55 #1
i mediaplayer kan man fjerne fluebenet i "tillad screensaver"
Avatar billede manse999 Nybegynder
12. april 2007 - 10:41 #2
Tak for svar.
Det var nu mere en generel finte jeg tænkte på (når skærmen var i full screen mode)
Avatar billede been Nybegynder
25. januar 2008 - 12:22 #3
Hvis du viser det som en DVD film i fuld skærm så går den ikke i pauseskærm, testet med samme setup og Intervideo WinDVD, men med en Powerpoint præsentation går den i pauseskærm, så jeg ønsker også en løsning på den problematik?
Avatar billede manse999 Nybegynder
07. juli 2009 - 10:25 #4
vil du ikke smide et svar så vi kan få denne lukket?
Avatar billede been Nybegynder
07. juli 2009 - 18:01 #5
Var det mig du ønskede svar fra?