Avatar billede kovalt Nybegynder
12. april 2007 - 01:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WYSIWYG-editor

Hej

Jeg er på udkig efter en WYSIWYG-editor som jeg skal bruge i en eksisterende web-applikation. Jeg vil i den forbindelse høre om der er nogen der kan anbefale en frem for andre.

Jeg skal bruge en editor, som er stærk til at arbejde med tabeller og hvor mulighederne for at integreret med stylesheet er gode. Herudover kunne det være rart om der var mulighed for selv at tilføje funktioner - dvs. at man på en eller anden måde kan ændre i koden.

Jeg tvivler på jeg får noget ordenligt gratis så jeg har sat omkring 3-5.000 kr. af til formålet.

Nogen der kan komme med nogle anbefalinger? Jeg har kigget en del på denne http://www.innovastudio.com/editor_tutorial.asp samt denne http://www.innovastudio.com/editor_tutorial.asp, som begge virker som gode produkter.

/Kovalt
Avatar billede kovalt Nybegynder
12. april 2007 - 02:00 #1
Avatar billede krogstrup Nybegynder
12. april 2007 - 08:11 #2
Hej

Jeg kan bestemt varmt anbefale Innovastudio, som du også selv nævner. Jeg bruger det selv rigtig meget, og det er helt sikkert (efter min mening) een af de bedste editorer på markedet af denne slags.

En anden super lækker editor er devEdit - http://www.interspire.com/devedit/
Men de har vist droppet asp-udgaven, og deres produkt kan således nu kun købes i en php-udgave. MEGET ærgeligt.
Avatar billede mrspock Nybegynder
13. april 2007 - 11:56 #3
Hej Kovalt

Jeg brguer selv FCKeditor, det er meget nem at få ind i sit site..
Du kan finde sidste version på http://www.fckeditor.net/ og de har lige frigivet v2.4.2

Den kan faktisk alt man har brug for som WYSIWYG-editor. HTML kode redigereing, Upload manager, flash osv osv. Den har også automatisk sprog flade, hvori Dansk også er med.

Jeg har lavet et script til at bbruge den i ASP samme med mine TEXTAREA så den lige er til at plug-in

mvh
Mr.Spock 8)
Rolf Thomassen
Avatar billede kovalt Nybegynder
15. april 2007 - 12:51 #4
Tak for besvarelserne.

Jeg tror valgter falder på Cute Editor for ASP, da jeg synes den bedst møder mine behov.

Tak for Jeres tid.

Smider i lige nogle svar.
Avatar billede kovalt Nybegynder
23. juli 2007 - 22:06 #5
jeg lukker