Avatar billede ohs Nybegynder
11. april 2007 - 22:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sletning af undermenu

Vedr. cms program med php og MySQL
Har fået et problem med undermenu. Når jeg vil slette en undermenu bliver den højeste id nr. valgt og ikke den som jeg vil havde slettet. Nogen der ved hvad det kan skyldes.
Avatar billede spideregg Nybegynder
11. april 2007 - 23:05 #1
Hmmmmm - det er jo ikke godt at vide. Det er nok nærmere et spørgsmål der hører hjemme på et supportforum for det givne CMS.
Avatar billede ohs Nybegynder
11. april 2007 - 23:13 #2
Fejlen ligger i denne link, men kan ikke se hvad der er galt.

adm_delete_submenu_tilmelding.php?id=<?php echo $row_rsSubmenu_tilmelding ['id']; ?>
Avatar billede spideregg Nybegynder
11. april 2007 - 23:40 #3
Det kan vi andre heller ikke :) Det kommer jo helt an på hvad hhv. adm_delete_submenu_tilmelding.php og $row_rsSubmenu_tilmelding['id'] indeholder - hvilket kan være alt mellem himmel og jord.

Igen, det er ikke et PHP-spørgsmål - det er et support-spørgsmål til den givne CMS-løsning.
Avatar billede ohs Nybegynder
13. april 2007 - 14:35 #4
Har selv fået løst problemet.