Avatar billede kimhass Nybegynder
11. april 2007 - 22:14 Der er 3 kommentarer

Baggrund i IE7 er væk??

Når jeg ser på en internetside så kommer baggrunden ikke frem? Feks på www.google.com kan jeg ikke se Google logoet?

På følgende link kan i se nogle skærmprints som jeg har uploaded:
http://www.audiclub.dk/forum/viewtopic.php?f=42&t=10529

Jeg har hak i "vis billeder". og har gendannet standard instillinger. Forsøgt at afinstallere IE7 og geninstallere den. Normale billeder på hjemmesider kan jeg se bare ikke baggrunden??

Hvorfor?
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede valleystone Nybegynder
11. april 2007 - 22:27 #1
Jeg kan ikke hjælpe dig, kun sige at efter talrige fejl og mystiske hændelser, afinstallerede jeg IE7 og gik tilbage til IE6. Så forsvandt fejlene.
Bruger kun IE på sites der ikke understøtter Firefox.
Avatar billede kimhass Nybegynder
11. april 2007 - 22:33 #2
Det virker - fik svaret andetsted.... - se link til Audiclub

Der manglede hak her:
"Control Panel -> Accesability Options--> Display -> and unchecked "hi contrast"

Nu virker det !!

Ingen point....
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2007 - 22:35 #3
HUSK AT TAGE POINT SELV SÅ :;)