Avatar billede beerton Nybegynder
30. maj 2001 - 20:16 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Floorballguiden igen....

Jeg har efter lidt kritik af mit første udkast til det nye floorballguiden layout, lavet et nyt udkast.

Hvad synes du om det?
Kritik påskønnes.

http://www.floorballguiden.dk/nyt/default.htm

Avatar billede napster Nybegynder
30. maj 2001 - 21:16 #1
Din hjemmeside er flot lavet og nem at finde rundt i. Men den er til gengæld lid kede i farverne der mangler også nogle bileder
Avatar billede padde Nybegynder
30. maj 2001 - 22:18 #2
Det er en fin overskuelig side

- Jeg er dog ikke så vild med den øverste mørke del - der hvor der står floorballguiden+fotos - det passer ikke rigtig til resten.

Avatar billede tjaz Nybegynder
31. maj 2001 - 02:29 #3
Det er blevet et flot site, men hvorfor ikke sætte login ned i din table? og lave noget andet der hvor det er. (evt. et flot billede med en fade effekt i mellem flere billeder).

Overvej dine farver igen.. det er meget ensformigt!

Håber det kan bruges.

/TjaZ
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
31. maj 2001 - 17:53 #4
Jeg synes der ligesom er for mange tykke streger ... \"menubjælkerne\" er ikke så pæne. Lidt for ensformet måske.

og så selfølgelig lige smække en style på din login knap :D