Avatar billede meselv Nybegynder
10. april 2007 - 22:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Canon Pixma ip4300 virker ikke

Hejsa ppl.

Ja som beskrevet virker min Canon pixma ip 4300 ikke, jeg har printet 3 test sider ud + 1 stk. A4 med farve, det er alt.
Der er en indikator som blinker 5 gange, stopper kort og blinker 5 gange igen etc. . . Jeg har tjekket om der er blæk på, det er der ifølge blækindikatoren. Har prøvet papir i både top og bund, intet virker, har prøvet at afinstallere, genstarte og isntallere driveren igen, uden held.

Nogle der har nogle forslag.

Printer er ca. 1 md gammel
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 22:27 #1
kan den printe en selv test side ud ? (normalt med en eller anden knap kombination)
Avatar billede meselv Nybegynder
10. april 2007 - 22:30 #2
Fem blink: Der er ikke installeret et printhoved. / Printhovedet er defekt.

Det er hvad jeg kan finde i manualen, har prøvet det de forslår intet der af det der har hjulpet !:(
Avatar billede meselv Nybegynder
10. april 2007 - 22:30 #3
Nope kan den ikke :S
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 22:39 #4
retur til forretningen med den så.