Avatar billede Mads Nybegynder
10. april 2007 - 20:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Bruge sin egen mail-adresse..

Hejsa!

Jeg har lige fået en ny mailadresse, men da det virkelig er længe siden, jeg lavede min gamle adresse, så kan jeg ikke huske, hvordan det er, man får en anden adresse end en hotmail til at fungere i MSN messenger?
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 20:19 #1
ved at oprette en ny konto, og gemme sin kontakt liste fra den gamle, og importere den igen, eller skrive til alle at de fremover skal benytte den nye mail add som kontakt person (det er det sikreste, da man ikke er sikker på amn bliver tilføjet på den anden måde)
Avatar billede Mads Nybegynder
10. april 2007 - 20:25 #2
Jamen jeg HAR jo lavet en konto, der IKKE hedder hotmail, og det er den jeg gerne vil bruge..

Så skal jeg jo "tilmelde" den nye mailadresse, så den kan bruges i MSN, og det er DET, jeg ikke kan finde ud af hvor man gør?
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 20:30 #3
det er ikke en ny emial add du skal lave, men en ny MSN konto, det gør du på messenger.com
Avatar billede Mads Nybegynder
10. april 2007 - 20:46 #4
Tak, så fattede jeg den :)
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 20:56 #5
;)