Avatar billede bk72 Nybegynder
10. april 2007 - 18:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

har i prøvet denne firewall

Hej
Jeg overvejer at invistere  i Norton 360 All-In-One Security
har i nogen erfaringer med den, eller hørt godt/skidt om den?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. april 2007 - 18:47 #1
Avatar billede coderdk Praktikant
10. april 2007 - 19:11 #2
Hvis du kan, så hold dig *LANGT* fra Symantecs produkter. Norton er blevet *SÅ* dårligt. Det sløver maskinen helt ufatteligt og support er ikke-eksisterende. Du er *LANGT* bedre stillet med en gratis løsning som f.eks. Comodo Firewall og AVG Free eller Avast...
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. april 2007 - 20:09 #3
10/04-2007 19:11:08 Det er noget ævl den bruger 11 MB, kører NIS 2007 er temmelig glad for den, er med en fantastisk annonceblokeringsenhed, som dog skulle hentes ved siden af.
Avatar billede coderdk Praktikant
10. april 2007 - 20:22 #4
Mit indtryk er, at NIS2k7 er lige så dårligt som NIS2k6. Jeg håber for dig, at du aldrig skal have fat i deres support.
Jeg ved ikke hvor meget RAM den brugte, men uanset hvor meget den brugte, sløvede den maskinen rigtig meget ned. Boot til skrivebord tog mange ekstra sekunder.

Personligt synes jeg er det elendigt. Spild af penge. Men ok. To each his/her own.
Jeg kører med en gammel Sygate Personal Firewall og AVG Free 7.5. Annonceblokering? Det har jeg ikke brug for da jeg browser med Firefox :)

Hvis man endelig skulle have noget købesoftware, ville jeg hellere købe noget fra Norman...

En google efter norton 360 problems giver en del hits, og det lader til at der er lige så mange problemer som der plejer at være.
Avatar billede coderdk Praktikant
10. april 2007 - 20:23 #5
Hov, glemte at nævne at NOD32 skulle være godt også!
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. april 2007 - 20:27 #6
I 360 udgaven har Symantec netop bestræbt sig på at den ikke skulle bruge meget CPU kraft, og en fordel mere den kan bruges med tre pc'er. .)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. april 2007 - 20:30 #7
Og NOD32 er altså kun et antivirusprogram, men temmelig godt :)
Avatar billede coderdk Praktikant
10. april 2007 - 21:03 #8
Ok. Jeg er da også sikker på, at hvis man kan få norton til at fungere uden problemer, er den sikkert også ganske fin. Men jeg har personligt haft kontakt til deres såkaldte support et par gange. Både i forbindelse med mit eget køb for længe siden, og for en af mine kunder. Det var helt til grin :(
NOD32 kender jeg ikke personligt, men jeg har kun hørt godt om det :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. april 2007 - 21:53 #9
Deres support har været meget ringe, men jeg synes de er blevet en del bedre med tiden.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. april 2007 - 15:35 #10
Endnu en grund til ikke at bruge Norton/Symantec http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=55
Avatar billede bk72 Nybegynder
22. september 2007 - 04:16 #11
h
Avatar billede coderdk Praktikant
22. september 2007 - 10:25 #12
Selv tak :P