Avatar billede paaskesen Nybegynder
10. april 2007 - 15:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Max Payne

Hej...

Er det muligt at hente et mod til Max Payne så man kan spille spillet multiplayer???
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. april 2007 - 15:43 #1
Nej.

http://www.3drealms.com/max/'

Q: Will Max Payne have a multiplayer mode?
A: There will not be a multiplayer. Originally we planned out full multiplayer functionality, but as we went further into the project we started to have so much cool stuff that work great in single player but wouldn't work in a multiplayer game that we changed the focus to single player only. There's plenty enough good multiplayer games out there, but the single player genre needs great games as well.
Avatar billede paaskesen Nybegynder
10. april 2007 - 15:46 #2
Ja det har jeg godt selv læst mig frem til.. Men jeg tænkte at der sikkert var nogen der havde lavet en multiplayer mod
Avatar billede paaskesen Nybegynder
10. april 2007 - 15:50 #3
Lukket
Avatar billede huset Praktikant
10. april 2007 - 17:14 #4
Findes ikke