Avatar billede stefanwl Nybegynder
10. april 2007 - 04:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Apache og PHP vil ikke arbejde sammen

har efter denne beskrivelse http://www.phpartikler.dk/artikler/installer.php installeret PHP 5.2.1 og apache Apache 2.2.4.. Apache virker fint, men PHP fortolker ikke mine phpdokumenter (der sker slet ikke noget)..

både php og apache er nyere på min maskine end i guiden, så der er nok nogle ting der skal laves anderledes end i guiden, men er der nogle der kan fortælle mig hvilke?
Avatar billede showsource Seniormester
10. april 2007 - 06:43 #1
Avatar billede showsource Seniormester
10. april 2007 - 06:45 #2
Er vist nemmere med det link, end at begynde at forklare her..
Avatar billede stefanwl Nybegynder
10. april 2007 - 18:58 #3
mange tak. kigger på det. men har som altid glemt hvordan jeg giver dig point.. ka du ik lige forklare det?
Avatar billede showsource Seniormester
10. april 2007 - 20:36 #4
Du kan gi' point hvis der bliver lagt et svar.
Men kan du få det til at virke ud fra linket?
Avatar billede stefanwl Nybegynder
11. april 2007 - 05:41 #5
yepper det virker nu :).. mange tak.

er det i øvrigt normalt at man angiver mappedestinationer med "/" i stedet for "\" som de jo rigtig er skrevet med i windows, når man skriver dem i httpd.conf ??
Avatar billede showsource Seniormester
11. april 2007 - 07:16 #6
ja, det er helt normalt.
Iøvrigt, hvis du har mellemrum i en stiangivelse, så husk at bruge "", f.eks.

DocumentRoot "C:/dir/Apache Stuff/www/domain"
Avatar billede stefanwl Nybegynder
11. april 2007 - 20:48 #7
okay sejt. tak.