Avatar billede sixpencen Nybegynder
09. april 2007 - 17:05 Der er 2 kommentarer

Soltek bundkort driver

jah... så kommer mit spørgsmål igen... har spurgt om det før... men det link jeg fik virker desværre ikke mere... Men drejer sig om soltek SL-75FRN2/NV400-64/NV400-L64  bundkort jeg ikke kan finde driver til... nogle som kan hjælpe... måske jeg er en dør, men kan altså ikk finde driver på solteks side... :( håber i vil hjælpe
Avatar billede c-holst Novice
09. april 2007 - 18:45 #1
dum som en dør, er måske så meget sagt, men ifølge dette link, skulle det anvende et chipset fra nvidia

http://www.itreviews.co.uk/hardware/h632.htm

som du kan hente her
www.nvidia.com
Avatar billede c-holst Novice
23. maj 2007 - 22:15 #2
Da det er længe siden der har været liv i denne tråd, vil det være rart med respons fra spørgerens side.
er problemet løst, eller er der stadig problemer, så sig til, så tager vi den der fra.