Avatar billede vandborg5000 Nybegynder
09. april 2007 - 11:06 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Vurdering af www.gucca.dk

Hejsa

Jeg har brug for jeres mening om www.gucca.dk. Vi har efterhånden været i gang i 4 år, men der er jo altid plads til forbedringer :)

Der er især 2 punkter, jeg er interesseret i:

1. Er siden brugervenlig?
2. Går du i stå på siden? Her tænker jeg på, om siden er indbydende til at surfe lidt rundt på, eller om du ikke ved, hvor du skal begynde og så hopper ud igen.

Alle andre kommentarer er selvfølgelig også meget velkomne. På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede trim Praktikant
09. april 2007 - 11:49 #1
Jeg har siddet og set lidt på siden og finder den meget tiltalende, roligt farvevalg, ikke en masse gejl der hopper og danser men fine sammenhængende farver

Siden er nem at overskue og man skal ikke ned i et deeplink før man kommer til sit ønskede emne.

Så alt i alt kan du med mine øjne være fuldt ud tilfreds med siden
Avatar billede lund_dk Praktikant
09. april 2007 - 11:49 #2
Da jeg gik ind på den, var første tanke
"Hvor skal jeg begynde? / Hvor skal jeg kigge hen?"

Jeg syntes designet er for koldt og kedeligt. Der mangler et eller andet som fanger mig med det samme, og fortæller mig, at HER skal jeg starte..

Jeg tror dine farver er alt for ens, som giver det lidt halvdårlige overblik.
Derimod havde du flere farver, og kunne fremhæve eks "Menuen" "søgning" så ville du være godt på vej..

Så det syntes jeg du skal arbejde lidt videre med.. og også gerne nogle mere tydeligere overskrifter..
Avatar billede s_skytthe Nybegynder
10. april 2007 - 01:26 #3
lige som lund_dk var det første jeg tænkte da jeg lige kom ind på siden "Hvor skal jeg begynde? / Hvor skal jeg kigge hen?"

men efter at have kigget lidt, syntes jeg faktisk også at siden blev rolig, nem at finde ud og ganske brugervenlig.

om evt kunder også vil have tid til lige at se siden an eller om de går videre til den næste, ved jeg ikke.

så det kunne nok godt være en god ide at lave et eller andet lige fanger blikket en tilbud eller den nyeste film for at fastholde kunderne de første 5 sek indtil man har fundet systemet på siden
Avatar billede vandborg5000 Nybegynder
13. april 2007 - 09:54 #4
Tak for konstruktiv kritik. Det bliver taget med i vores overvejelser, når vi senere på året, skal have nyt design.