Avatar billede panus Nybegynder
09. april 2007 - 10:46 Der er 2 kommentarer

Blå skærm - Genstart

Hej alle.

Jeg har næsten lige købt en ny computer,som fungerer upåklageligt på nær 1 ting. Ofte når jeg er igang med almindelige opgaver, somf.eks. messenger genstarter computeren pludseligt. Jeg har forsøgt at slå automatisk genstart fra,og jeg kan nu læse en stopmeddelelse fra en blå skærm. Mit styresystem er Windows Xpjeg spekulere I om det kan være en fejl pga manglende opdateringer?

Den blå skærm driver mig til vanvid og jeg ville være utrolig glad hvis nogen kunne hjælpe.

Vh Panus
Avatar billede screem_brille Novice
09. april 2007 - 10:50 #1
hvad lyder denne fejlmeddelse på ? (det hjælper ret meget hvis vi også kender den) ;)
Avatar billede panus Nybegynder
09. april 2007 - 11:32 #2
Hvis du gerne vil have den eksakte meddelelse, skal jeg nok skrive den, så snart den opstår igen. Ellers står der noget med at jeg skal sikre mig at alt hardware er installeret korrekt - Kontakte support om hvorvidt jeg har de nødvendige opdateringer installeret.

Skriver igen senere....