Avatar billede megacoh Nybegynder
09. april 2007 - 00:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

dagens spillecomputer

hej min søn skal købe sin første stationære spillecomputer til 3000-3500 kr uden keyboard og skærm ...hvordan ser de gode muligheder ud idag ...??
Tak  Kristian
Avatar billede limi Nybegynder
09. april 2007 - 00:44 #1
kan ikke lade sig gøre et grafikkort koster 1400, bundkort og CPU ca. 1500 et kabinet 500(ja det er dryt men der går ikke ersonans i det og der er en god  PSU i)......

manger:
ram 512MB er ja ok men køb 1GB
en CPU køler så det ikke lyder som en gammel traktor
harddisk
CD/DVD drev
Avatar billede limi Nybegynder
09. april 2007 - 00:57 #2
det var et svar
Avatar billede c-holst Novice
09. april 2007 - 09:09 #3
I stedet for at afvise projektiet, kunne vi jo se hvad der så i virkeligheden kan stampes op af jorden for 3500 kr. tror nu sagtens vi kan finde noget der kan spille de spil der er på markedet idag, hvis man vil acceptere at spille i en fornuftig opløsning og detaljegrad...

skal vi kigge på det?

Det bliver selvfølgelig ingen megagamer, men jeg klarer mig personligt med noget mindre en man får for 3500 idag
Avatar billede summer Mester
09. april 2007 - 10:30 #4
Klart der kan findes en pc der kan spille, etc. Man kan jo hen ad vejen putte nogle flere ram, osv i.
Jeg synes det er fornuftigt at lade "knejten" starte med en i det prisleje. Det er da klart der er forskel i indmaden på en sådan og så en rigtig gamer som koster i nærheden af 10.000.
Nogle forslag:
http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?mainkategori=Pcer&goto=computere&mainfunc=link
http://www.topdata.dk/product.asp?product=3849&sub=287&page=1
og mange flere brugbare
Avatar billede megacoh Nybegynder
09. april 2007 - 15:41 #5
bukker ærbødigst overfor summer, klart brugbart svar...jeg netop ladet sønnen investeret i topdata s xgamer...hvordan smider jeg point over til dig....skriv et "svar"
tak- Kristian..megacoh
Avatar billede summer Mester
09. april 2007 - 15:59 #6
Godt du kunne bruge forslaget. Jeg tror sønniken bliver glad for den :-)
Avatar billede megacoh Nybegynder
09. april 2007 - 16:10 #7
pingeling
Avatar billede drgonzo Praktikant
10. april 2007 - 10:37 #8