Avatar billede scuderia Nybegynder
08. april 2007 - 21:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad er den anbefalede installations rækkefølge efter XP install?

Hej
Jeg har søgt og læst en masse gamle tråde, men der er mange forskellige (gamle) anbefalinger.

Hvad bør jeg gøre når jeg er færdig med at geninstallere Win XP?

Jeg har tænkt mig at starte med SP2 (har den på cd)

Men hvad så derefter? Skal jeg installere Norton Internet Security, og derefter gå på nettet efter diverse XP updates? Eller omvendt?

Eller bør jeg gøre noget andet?

Og bør jeg installere Windows Defender?

Har I andre gode råd...? :)
Avatar billede scuderia Nybegynder
13. april 2007 - 17:27 #2
Tak makker, gode guides. :)

Har du evt. nogen personlig erfaring med 'Windows Defender'?
14. april 2007 - 22:32 #3
Avatar billede scuderia Nybegynder
16. april 2007 - 14:49 #4
Tak for hjælpen, kast et svar. :)
16. april 2007 - 22:43 #5
ing...

(Det var et [svar]...)