Avatar billede gon Nybegynder
30. maj 2001 - 17:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

dbhelp fejl i Windows 98 - store point ude og løbe !

Hej! Nu skal vi til det igen :=)

På min computer får jeg en fejl, som jeg er ved at være træt af, fordi den simpelthen lammer hele maskineriet.

Fejlen er, at der kommer et lille pop-up vindue frem, med titlen \"dbhelp\".
Derefter skriver den, at der er fejl i en masse registre (sikkert noget ram noget).

Mit spørgsmål er: Hvad er dbhelp egentlig og kan jeg gøre noget for at undgå denne fejl (rekalibrere en database eller noget).

Håber i kan hjælpe mig.

PS: det er fx. afspilning af film, brug af mit 3D grafikkort der går galt. Officeprogrammer kører fint)

ses,
Gon
Avatar billede makse Nybegynder
30. maj 2001 - 17:27 #1
Er du sikker på der ikke står DDhelp?
Avatar billede makse Nybegynder
30. maj 2001 - 23:13 #2
Hvis der står DDhelp, så kig på http://www.generation.net/~hleboeuf/ddhelp.htm
Avatar billede gon Nybegynder
30. maj 2001 - 23:28 #3
hej .. du havde ret, så hvis du vil svare istedet for at kommentere så skal jeg nok give dig dine point ..

Tak MANGE gange .. jeg var få timer fra at formaterer. Eksperten styrer!

ses,
Gon
Avatar billede makse Nybegynder
30. maj 2001 - 23:30 #4
Takker. :)
Du behøver ikke at give alle point væk.