Avatar billede scotch Nybegynder
08. april 2007 - 16:38 Der er 5 kommentarer

Kan ikke boote windows Tiny Xp beast edition

Hey. Jeg har prøvet at installere en anden Windows på min computer. Folk siger den bare skal brændes ned på en cd og så er det det, men min computer nægter at boote fra den cd. somom den ikke kan..  Så er der nogen som siger den skal brændes som en boot-cd.. Jeg har Nero burning rom. og der kan jeg brænde en boot-cd men den vil have disketter og alt muligt. (har ikke A-drev)

Nogen som kender den "game" edition af XP Tiny Xp Beast
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2007 - 16:41 #1
Er det på basis af en ISO fil du har brændt cd`en??
Avatar billede scotch Nybegynder
08. april 2007 - 16:42 #2
Ja har brændt den igennem Daemon tool. som var det en cd. Og der er en fil som hedder boot.  Det er en Bin fil.
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2007 - 16:45 #3
Jeg kender ikke den metode, du kan rippe kilde cd`en med dd http://www.helgec.dk/dd-windows.html og bagefter brænde ISO filen med NERO
http://www.wizardskeep.org/mainhall/tutor/neroiso.html
Avatar billede scotch Nybegynder
08. april 2007 - 16:51 #4
Hvis jeg gør det, er det så en boot-able cd ?
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2007 - 18:37 #5
Ja