Avatar billede alfredo Nybegynder
08. april 2007 - 08:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lav egen Teamspeakserver

Hej
Jeg har en pc jeg ikke bruger til noget og kunne godt tænke mig at lave en Teamspeakserver ud af den, hvis jeg kan det.
Kan nogen oplyse mig hvad jeg skal bruge for at jeg selv køre Ts hjemmefra.
Hvilke programmer er nødvendige for dette.

Mvh
Alfredo
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 08:52 #1
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2007 - 20:21 #2
http://2tm.org/guides.asp?id=51

En guide på dansk :)
Avatar billede alfredo Nybegynder
09. april 2007 - 08:38 #3
Hej
Måske er det fordi at jeg ikke fatter det, men jeg vil ikke leje en server hos nogen. Men derimod lave min gamle pc om til en server som der skal køre Teamspeak eller Ventrilo på. Sådan som jeg ser den fine guide, der er med her som link så er det den opsætning at man skal igennem hvis man lejer en TS server. Jeg vil gerne høre om det ikke er korrekt, eller om jeg der har misforstået noget.
Avatar billede alfredo Nybegynder
09. april 2007 - 09:03 #4
Hej Igen

Jeg har jo læst at der står at det er til gratis version af Ts men når jeg har installeret TS2 så får jeg ikke det billede frem med NEW Admin password. Det er jo sikker derfor at jeg ikke kan komme videre, og ligeledes er jeg da også i tvivl om hvad jeg skal skrive i IP ang. port og lign. Jeg har en linksys router på mit system også vil den kunne lave nogle problemer i at lave denne Ts2 eller VT server. Jeg vil da vildt gerne have det til at virke .