Avatar billede penyz Nybegynder
07. april 2007 - 13:22 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Slettede filer

Hey..

har de her mobiler nokia n73 og en nokia 6280

jeg har så haft en ekstra memorycard i sidstnævnte hvor der var nogle billeder og nogle film jeg skulle have med over på den nye (n73'eren) det gik også fint, men har fået slettet dem.. og nu står jeg og skal bruge dem i en forsikringssag..

kan jeg genskabe dem på nogen måde..

har læst at det er muligt, men ved ikke hvordan

håber i kan hjælpe mig
Avatar billede screem_brille Novice
07. april 2007 - 13:28 #1
getdataback for FAT. runtime.org
Avatar billede penyz Nybegynder
07. april 2007 - 13:30 #2
godt så.. er ikke lige med.. hva skal jeg gøre?
Avatar billede huset Praktikant
07. april 2007 - 13:32 #3
getdataback til mobil telefon ???
Avatar billede penyz Nybegynder
07. april 2007 - 13:37 #4
Altså jeg er stadig helt væk..
Avatar billede screem_brille Novice
07. april 2007 - 13:44 #5
ja man sætter sit memory til ens computer og forsøger at genskabe det på den måde, lå billederne i telefonens hukommelse han de ikke genskabes.
Avatar billede penyz Nybegynder
07. april 2007 - 13:46 #6
okay.. har ikke lige sådan en kortlæser.. men kan jeg få adgang via min mobil.. har usb kabel mellem enhederne..

hvis ja.. hva skal jeg gøre.. gerne skåret ud i pap.. (sorry)
Avatar billede screem_brille Novice
07. april 2007 - 13:52 #7
nej det er desværre ikke muligt, du SKAL have kortet sat til en ekstern kortlæser, så kortet vil fremstå som en harddisk.
Avatar billede penyz Nybegynder
07. april 2007 - 13:56 #8
okay.. sådan en må jeg have fremskaffet.. når jeg nu får fat i sådan en hva skal der så ske.. forstår ikke det der første du skrev med getdataback for FAT. runtime.org
Avatar billede draco999 Nybegynder
07. april 2007 - 13:59 #9
Du skal huske på at dit memory kort er en lille harddisk, den kan du godt genskabe hvis -->IKKE<-- du har lagt nye ting ind på den, ellers vil det højst sandsyndeligt blive overskrevet, spicelt hvis du har fyldt kortet ud.

men som screem_brille skriver så skal den sættes til din computer så den fremstår som en harddisk og ikke som en telefon.
Avatar billede draco999 Nybegynder
07. april 2007 - 14:01 #10
Inde på hjemmesiden  http://runtime.org/products.htm  finder du et program som hedder  getdataback, du skal så vælge det som er til FAT <-- ( det er det filsystem dit kort bruger)
Avatar billede penyz Nybegynder
07. april 2007 - 14:05 #11
puha.. håber virkelig ikke det er overskrevet.. det er billeder af et sammenstød af 2 biler, min den ene.. og modparten nægter nu..

men jeg siger tak for hjælpen.. håber det virker.. vender tilbage med point.givning og forhåbentlig gode nyheder senere
Avatar billede draco999 Nybegynder
07. april 2007 - 14:07 #12
Held og lykke.
Avatar billede huset Praktikant
15. april 2007 - 08:28 #13
feedback tid?
Avatar billede penyz Nybegynder
15. april 2007 - 16:23 #14
Sorry alle sammen.. har som en sindsyg forsøgt at fremskaffe en kortlæser og den er nu i hus.. har også fået programmet, men kan ikke helt finde ud af det.. hvordan får jeg filerne tilbage..
Avatar billede screem_brille Novice
15. april 2007 - 16:42 #15
har du hentet getdataback ?
Avatar billede penyz Nybegynder
15. april 2007 - 16:46 #16
Yup.. har jeg.. og finder også en masse filer med en streg igennem.. det skulle så være de slettede filer.. men hvordan gendanner jeg dem
Avatar billede screem_brille Novice
15. april 2007 - 16:56 #17
hjøjreklik på en af dem og vælg copy, kopier den over på din harddisk, kan ikke huske hvor mange filer det er du kan restore med gratis versionen, men du kan se om de kan genskabes (og ses)
Avatar billede penyz Nybegynder
27. april 2008 - 13:07 #18
lukket