Avatar billede boheme Nybegynder
06. april 2007 - 09:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

agp grafikkort

Hej. Jeg har et lidt ældre asus a8v deluxe motherboard, og et gforce 2 grafikkort. Jeg er blevet træt af at mit grafikkort larmer som et ondt år -- og jeg har prøvet at rense køleren.
Jeg kan desværre ikke bruge pci-e så jeg må nøjes med et agp grafikkort. Men jeg er bange for at købe et som larmer ligeså meget som det jeg har i forvejen, for så er jeg jo lige vidt. Mht ydelse så er jeg fint tilfreds med mit gforce2 (ca 1½ år gammelt). Så jeg vil jeg høre om der er nogen der kan anbefale et prisbilligt (ca 500,-) støjsvagt graffikkort?? på forhånd tak
Avatar billede huset Praktikant
06. april 2007 - 09:35 #1
Avatar billede huset Praktikant
06. april 2007 - 09:43 #2
Avatar billede boheme Nybegynder
06. april 2007 - 09:44 #3
tak. Men er lige et par 100,- for dyrt. Skal bare være en midlertidig støjsvag løsning til jeg får et mb med pci-e. Det skal kunne trække "duke nukem" :-)
Avatar billede boheme Nybegynder
06. april 2007 - 09:45 #4
ok, link to, er det støjsvagt?
Avatar billede boheme Nybegynder
06. april 2007 - 09:46 #5
aah kan se at der er passiv køling. det køber jeg tak, huset.
Avatar billede huset Praktikant
06. april 2007 - 09:48 #6
Så lidt du :D

Duke Nuke er cool!!