Avatar billede hatc11 Nybegynder
05. april 2007 - 10:08 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Erstatning for MX46-533GN

Da jeg har et bundkort "Aopen MX46-533GN" som er stået af, skal jeg have en erstatning til denne som passer til kabinettet. Det vil sige at den skal have de samme porte som skal være placeret de samme steder på kortet. Det skal naturligvis være den billigeste løsning.  Nogen der kan hjælpe mig ?
Avatar billede screem_brille Novice
05. april 2007 - 10:17 #1
Avatar billede screem_brille Novice
05. april 2007 - 11:10 #3
hvordan kan du få det til at være det billigste når det koster 50 kr mere ?
Avatar billede huset Praktikant
05. april 2007 - 11:16 #4
Har jeg sagt mit link er billigere ?

Stop med at kommentere mine indlæg SB!
Avatar billede screem_brille Novice
05. april 2007 - 11:31 #6
Avatar billede hatc11 Nybegynder
05. april 2007 - 20:27 #7
Det ser super ud, men kan det virkelig passe at vi helt der op prismæssigt ? Jeg havde regnet med omkring 200,- selv om den var brugt.
Avatar billede huset Praktikant
05. april 2007 - 20:30 #8
Så køb brugt
Avatar billede hatc11 Nybegynder
05. april 2007 - 22:37 #9
Huset> Jeg har kigget på det længe, både på den blå avis, QXL, samt andre steder, men jeg har ikke kunnet finde nogen.
Avatar billede huset Praktikant
07. april 2007 - 07:58 #10
478 er jo udfaset, så ikke nemt at finde i dag.
Avatar billede screem_brille Novice
07. april 2007 - 08:24 #11
dk.marked.privat.edb.intern (newsgroup) der kan du med garanti købe et brugt 478 board for under 200,-
Avatar billede hatc11 Nybegynder
08. april 2007 - 11:30 #12
Screem_brille> Jeg har allerede lagt en lead ud, det var et godt tip. Har du flere links til disse "brugtbørser" så er jeg lutter øre.
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 11:38 #13
har set din indlæg, og giv det et par dage, så skal du nok få et 478 board (det havde været smartere at tage et billede eller linke til manualen og så eftersøge et board med samme layout, men det er jo sådan set ikekr et vigtigt, da man med ATX kabinetter jo kan skifte pladen.
Avatar billede hatc11 Nybegynder
08. april 2007 - 16:28 #14
Screem_brille> jeg var faktisk ikke klar over at man kan skifte pladen, har du nogen ide om hvad den koster ? (Ja grunde til at alting skal være så billigt er at det jo er en gammel maskine og så skal den bruges til min forældre)
Avatar billede screem_brille Novice
08. april 2007 - 18:14 #15
du behøver ikke at have pladen på hvis det endelig er, pladen følger normalt med selve bundkortet, men køber man brugt så er det jo langt fra til at sige om det er muligt.
Avatar billede hatc11 Nybegynder
09. april 2007 - 11:57 #16
Det er også derfor jeg vil have et bundkort med samme placering så jeg kan bruge den jeg har, men det kunne jo godt være at pladerne er hyldevarer hos den lokale edbmand.
Avatar billede screem_brille Novice
09. april 2007 - 12:07 #17
du kan altså sagtens undvære den plade, computeren vil virke ligeså godt uden.
Avatar billede hatc11 Nybegynder
09. april 2007 - 23:35 #18
Ja, jeg ved det, men jeg er bare lidt pedant med ting så jeg vil gerne have at tingene ser ordenligt ud, i øvrigt kan der vel komme en masse støv der ind skulle man jo syndes.
Avatar billede screem_brille Novice
09. april 2007 - 23:40 #19
ikke mere end alle andre steder, den eneste funktion den har i praksis er at hvis den ikek sidder der, overholder kabinettet ikke bestemte regler (som skal overhodles ved samlede pcer), ved private kan folk gøre præcis hvad de vil (det har med udstråling at gøre) og da pladen sidder meget tæt på CPU køleren vil den varme luft nemmere kunne slippe ud den vej.
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 11:46 #20
se nu har du fået et tilbud på et med plade for 50,- ;)
Avatar billede hatc11 Nybegynder
10. april 2007 - 22:31 #21
Ja, og den er også købt (;O) - Mange tak for hjælpen, Jeg smider lige lidt points til dig.
Avatar billede screem_brille Novice
10. april 2007 - 22:40 #22
det var så lidt, der er også andre grupper end den, hvor man ofte kan få nærmest smidt ting i nakken ;)
Avatar billede hatc11 Nybegynder
11. april 2007 - 22:36 #23
Hvis du vil af med nogen af dem, så lytter jeg gerne (:o)
Avatar billede screem_brille Novice
11. april 2007 - 22:42 #25
men det er noget nemmere at brige outlook express istedet for google groups ;)