Avatar billede impala_leg Nybegynder
05. april 2007 - 09:30 Der er 5 kommentarer

Mp3 filer der kan være corrupte

Hej!

Jeg har været så uheldig at jeg kom til at flytte en mappe med nogle mp3 filer, jeg skal bruge til et skole projekt, ned i en mappe der lader til at være corrupt (tror jeg).. Da jeg gik i mappen kunne jeg se mappen med de mp3 filer i, men der stod den var tom.
Jeg systemgendannede til dagen før, nu ligger filerne hvor de skal og jeg kan se alle filerne i mappen, samt hvad de fylder osv. Men jeg kan ikke åbne dem, kopiere dem eller slette dem.

Når jeg går i egenskaber på selve mappen, er den markeret med en grøn firkant i read only som ikke kan fjernes. Hvis jeg prøver at fjerne det og trykke OK skriver den:

Error Applying Attributes

An error occurred applying attributes to the file:

...(filens navn)

Access is denied.

Jeg har prøvet at åbne i fejlsikret tilstand og logge mig på som admin, men der står ikke, hvad jeg kan se, nogen steder at jeg ikke har rettigheder til at ændre det.

Hvis jeg prøver at slette den, for så at håbe på at kunne finde den i skaldespanden igen, skriver den:

Error Deleting File or Folder

Cannot delete (filens navn): Access is denied.

Make sure the disk is not full or write-protected
and that the file is not currently in use.

Jeg har over 1GB på drevet frit.

Så kommer mit spørgsmål, er der nogen der ved hvordan man evt kan gendanne eller lave backup af den mappe med de filer i, måske kan man bruge et program jeg endnu ikke kender?

På forhånd tak!
Avatar billede impala_leg Nybegynder
05. april 2007 - 09:32 #1
ohh ja, og jeg kører ikke med fat32, så man ellers kunne have åbnet filerne på en win98 pc.
Avatar billede Slettet bruger
05. april 2007 - 10:25 #2
Prøv demo versionen af GetDataBack
Avatar billede vejmand Juniormester
05. april 2007 - 10:29 #3
Måske der af en eller anden grund er problemer med ejerskabet?

http://support.microsoft.com/kb/308421/da
Avatar billede impala_leg Nybegynder
05. april 2007 - 10:39 #4
Hmm ja det kan godt være, men jeg er bare i tvivl om det rent faktisk er fordi jeg ikke har lov til at åbne mappen eller fordi windows ikke helt selv ved hvad der er galt og derfor kommer med den fejlmelding, men prøver det lige når jeg kommer hjem igen
Avatar billede impala_leg Nybegynder
07. april 2007 - 12:11 #5
jeg har prøvet det program du skrev, men jeg kan ikke se mappen med de filer er der, så jeg kan ikke rigtig kopiere dem over på et andet drev som der står man skal gøre..