Avatar billede kannesen Nybegynder
04. april 2007 - 15:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Align top virker ikke helt

http://www.annesen.dk/kjartan/main5.htm og et tryk på knappen...

flash filen vil ikke lægge sig helt op af den øverste kant.
det skal se ud som om, når den ruller ned, at den kommer oppe fra, men i og med at der er et hul, virker det ikke efter hensigten...

håber nogen ved hvordan?
Avatar billede mat Nybegynder
04. april 2007 - 15:28 #1
Prøv med;

<body topmargin="0" bottommargin="0" rightmargin="0" leftmargin="0" bgcolor="#4d5559">

..istedet for det body tag du bruger nu.

Eller brug css.

mvh mat
Avatar billede kannesen Nybegynder
04. april 2007 - 16:03 #2
herligt, findes der en måde som gør at selv om man resizer vinduet ud af proportioner, så forbliver flash'en i toppen og i bunden... eller bare i toppen?
Avatar billede mat Nybegynder
05. april 2007 - 18:44 #3
Jeg er ikke den store html eller css kender, men prøv at søge på "html positioning div" (eller css) i google.

mvh mat
Avatar billede kannesen Nybegynder
06. april 2007 - 09:09 #4
ok, jeg er ihvertfald glad for at det virker nu, vil du poste et svar?
Avatar billede showsource Seniormester
06. april 2007 - 09:20 #5
Som mat er inde på, brug css,

<title>main5</title>
<style type="text/css">
body { margin: 0px; background-color: #4d5559; color: white; }

#flashcontent { position: relative; text-align: center; vertical-align: top; }

</style>

<body>

<div id="flashcontent">
  Here the Flash movie will appear.
</div>
Avatar billede mat Nybegynder
06. april 2007 - 10:40 #6
showsource bør nok få del i pointene.

mvh mat
Avatar billede kannesen Nybegynder
06. april 2007 - 11:01 #7
jeg takker for idéen med CSS, men kan man dele point?
Avatar billede showsource Seniormester
07. april 2007 - 16:14 #8
Kan man godt,
hvis jeg nu også smed et svar, så kunne du markere to eller flere til at dele point.
Men ingen point til mig tak.
Avatar billede kannesen Nybegynder
07. april 2007 - 20:54 #9
ok, så ved jeg det... her er point, tak for hjælp!