Avatar billede mrsbaloui Nybegynder
04. april 2007 - 14:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Faktura på engelsk

Hvis jeg vil have en faktura på engelsk også, hvor er det så, at jeg skal tilrette?

Det er vel ikke nok at rette teksternu under Debitor/Tilpasning/Debitor (og eller Ordre)?
Der må være en udskrift, der også skal tilrettes eller hvad?

På forhånd tak :)
MrsBaloui
Avatar billede mrsbaloui Nybegynder
04. april 2007 - 14:34 #1
Skylder vist at sige, at det er C5 ver. 3.0
Avatar billede blacks Mester
04. april 2007 - 14:36 #2
Du sætter sprog på debitor til Engelsk
Avatar billede mrsbaloui Nybegynder
04. april 2007 - 16:15 #3
Nej, det er ikke nok :( Der er flere af teksterne der ikke kommer med.
Avatar billede blacks Mester
04. april 2007 - 17:39 #4
Det vil sige at I har fået lavet noget om på fakturalayout, de tekster skal så rettes i udviklingsmenuen der har du på rapporten et sproglag der hedder Engelsek, F10 Sproglag Skift.