Avatar billede dk2072692 Nybegynder
04. april 2007 - 09:53 Der er 3 kommentarer

Fejlmeddelelse ved nedlukning af Google

Ved nedlukning af Google får jeg hver gang en meddelelse om at sende/ikke sende fejlrapport til Microsoft. Hvad gør jeg for at slippe for dette?
(Jeg kan ikke se at der ER nogen fejl!)
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2007 - 12:10 #1
Prøv at afinstallere din internetbrowser, genstart din PC og installér din browser igen.
Avatar billede dk2072692 Nybegynder
04. april 2007 - 13:20 #2
Tak!Jeg har dog løst problemet ved blot at slette nogle af værktøjsknapperne (som gav adgang til Yahoo og Microsoft Live Search)
Avatar billede Slettet bruger
04. april 2007 - 13:40 #3
Ja, de kan ofte give en masse problemer. Husk at acceptere dit eget svar, så spørgsmålet lukkes ;-)