Avatar billede garfieldzx Nybegynder
04. april 2007 - 06:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HP USB Flash drive

Hej,

Jeg ved ikke lige om det var her jeg skulle smide mit problem...
nå men jeg har købt en HP Hewlett Packard USB Flash drive 2GB USB2.0, når jeg sætter den i min puter og tænder, så finder BIOS de korrekte oplysninger om den, men så når jeg skal til at starte op, så lige før "login vinduet" kommer, så genstarter puteren, jeg får ingen fejlmeddelse :S
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
04. april 2007 - 06:30 #1
Til dem som svare på dette spg, så har jeg ikke mulighed for at teste den før efter påske, eller dvs har muligvis lidt tid senere i dag. Jeg vil blive glad hvis der kommer en løsning til mig :D

God påske alle sammen :D
Avatar billede garfieldzx Nybegynder
19. december 2007 - 05:38 #2
Hov, har helt glemt at lukke dette spg, problemet var mit chipset der skulle opdateres, fandt det på producentens hjemmeside :)